zaterdag 23 februari 2008

Bewoonbaar...

Sinds vandaag dus ook een salon aanwezig, en een barkast (zonder Martini, boeh!) en een dressoir. Er staat zelfs al een servies in. En bestek. En glazen.

Ergernis van de dag was wel dat mannen nu es NOOIT een plan lezen! Liever alles vijftig keer in en uit elkaar vijzen, dan één keer dat blad vast te nemen waarop duidelijk aangegeven staat wat te doen voor de minste rommel...

Vandaag ook zelf in actie geschoten, zoals u ONDER kan zien. Vroeger vond ik het geweldig om zo'n spullen in elkaar te vijzen enzo. Nu nog wel, eigenlijk. Maar het moet vooruit gaan, of ik word ambetant!

Morgen een dagje om kleren in de kast te hangen, en make-up een plaatsje te geven, en mijn bed op te maken... En dan zitten we weeral wat dichter to the big day...


Zie mij hieronder geweldig klinkjes aan deuren vijzen! Komaan man! YEAH!

Tot de ontdekking gekomen dat mijn drinkglazen prachtig zijn, ik twee mooie eetserviezen heb (een om van te eten en een om naar elkaar te gooien bij de eerste huiselijke ruzie *gnigni*), mijn wasmachine en droogkast werken (*snif*), al mijn spullen mooi bij elkaar passen en de spullen mooi bij de verf gaan.

Ik kijk echt uit naar daar wonen. En wat housewarmings te geven voor jullie! *hihi*

1 opmerking:

saartje zei

Amai!
jullie hebben nogal gewerkt! het gaat daar goed vooruit! En nu komt eigenlijk de spannendste periode hé, als alles af is: er ook echt in gaan wonen.

Geniet ervan! Ik wens je alles toe wat je wilt, in je nieuwe stulpje!