dinsdag 20 mei 2008

FOTOOOOOOOOSSSSSS !

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten... Eindelijk wat foto's dus, hieronder!


De living dus...

De zetel, eindelijk tot zijn recht komend, nu Rivertje niet meer bij mij woont... We hadden er donkere fleece'jes in gelegd om 'm te beschermen, want wit... mja...

Maaaaajor TV... 107 cm diagonaal... Ooowwwww yeah...

Een tafel, want ja, een mens moet eten enzo... En een dressoir, ergens staat ook nog een barkast in de living in dezelfde stijl. Met Martini, Baileys & Smirnoff. Uhu. Die spullen tegen de muur geven licht, boven tafel hangt ook zo'n stalen buis met zo'n lichtjes aan. Rottig duur. Komt van Massive. Wel fancy.

Echt koeienvel. Ik was er direct verliefd op!

De keuken. Ietwat rommelig, maar het kan een pak erger, vooral als Jan gekookt heeft. *mhihi*

De gang. Marmeren vloer again. Op het einde van de lange gang is de slaapkamer, wat niet goed zou zijn, om slechte geesten enzo... *bibber* Tot nu toe nog geen bezoek gehad in ieder geval!

De luchter in de hall. Ook direct verliefd op geworden. Teveel gekost. *snif*
Ik zou tegen de ene muur in de hall iets cools willen doen, zo'n soort afdruk laten schilderen of tekenen, of die muur zwart verven zodat de luchter goed uitkomt, maar daar ben ik nog niet uit. Er moet iets gebeuren met die muur, want wat er nu mee gebeurd is... Mja, we weten eigenlijk nog niet juist wat, maar het ziet er niet uit. Precies of de muur is allergisch aan de verf. *boehoe*

De boekenkast, die dringend opruimen nodig heeft. En rechts daarvan mijn absoluut favoriete meubelstuk. Het kookt ook! *gniffel*

Ikea-stuffs. Stoer sixties-zeteltje wel gevonden daar. Glasblad is mat, aan te raden, maar het suckt om proper te houden. Je ziet er alles op. *boeh* Met dank aan Erik om het ladenblokje in elkaar te zetten... *wink*

Badkamer. Goed vol potjes en flesjes en make-up stuffs, zoals het hoort. Yeah! Dat is dus ook de spiegel waar ik uren voor kan spenderen... *gni*

Het bed, met satijnen dekbed, superleuke nachttafeltjes (eigenlijk zijn dat zitboxen, maar kom), een tv'tje (om mij aan mijn kotdagen te herinneren, want in feite kijk ik daar nooit naar, twee kamers verder staat een immense). 't Is een boxspring. Mind also de dertig jaar oude klokradio... *hihi*

Zeteltje, ook een overblijfsel van mijn kot. En Schaap. Schaap slaapt dus nog altijd in mijn bed eigenlijk. Stiekem. *schaam*


En tot slot de drie-meter-zevenendertig lang zijnde kast, met drie stukken voor mij... en eentje over dus dan... *schaam* Donker spiegelglas, verder niet veel over te vertellen... Behalve dat ze wsl ooit te klein zal worden... *snif*

VoilĂ , tot zover de online-rondleiding!
Ik ben volop house-warmings aan't inplannen, eerst een paar familiedineetjes omdat jullie waarschijnlijk toch allemaal examens hebben, maar daarna echt wel een paar weekendjes dik feest! Eerst wat hapjes en stuff bij mij, en wat drinks, en daarna de nacht in! Verwacht maar een invitatie... *smile*

Allez, ik hoop dat jullie 't allemaal een beetje mooi vinden enzo. Ik woon hier alleszins graag, en zou het me intussen al niet meer in m'n eentje kunnen voorstellen... Eind deze zomer doe ik waarschijnlijk nog aan gezinsuitbreiding...



...en kopen we een hond. :-P

Verder mja... Verbouwingen zijn fun, maar echt niet langer dan een maand of twee. Het begon zwaar op m'n zenuwen te erken. Maar kom, now all is well.

Tot binnenkort!

x

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Irl ziet het er zelfs nog beter uit als op de foto's. Ik ben toch wel een beetje jaloers hoor. Ow, en mij niet vergeten als je een hondje koopt he, I want to take it for walks! :)

saartje zei

aha! ik vermoedde al dat het nieuwe appartement je opgeslokt had :-)

Ziet er allemaal heel mooi uit! En die kotoverblijfselen, die vind je in ons huis ook overal terug!

En zeker voor die hond gaan trouwens, kwestie van me nog meer redenen te geven om jaloers op je te zijn :-)

Brigitte zei

Bedankt voor jullie lieve reacties! En Saar, je mag ook met onze hond gaan wandelen... ;)
Ik ga een dezer wel een open avondje geven met wat drinks en hapjes, hopelijk geraken jullie er dan ook!
x