zaterdag 16 februari 2008

Ikea

Eigenlijk heb ik nog maar weinig bij Ikea buiten gehaald... 'k Had gedacht dat het erger zou zijn. Praktisch al mijn meubeltjes komen van bij Jonckheere of Woonark in Sint-Niklaas. Maar voor de inrichting van mijn bureau heb ik dan toch maar gekozen voor Ikea. In andere winkels ziet dat er direct veel te serieus uit. Ik wou meer richting lounge gaan, met warme doch coole tinten.

Het is dus een mat glazen bureaublad geworden met wit-metalen poten, een donkerbruin vierkant boekenrek opgedeeld in vakjes en een wit bureaukastje met een onderste lade voor hangmapjes. Hangmapjes zijn gewoon te cool om niet te hebben... *hihi*

Bedoeling is nog dat er een zeteltje in komt - voorlopig gaat dat waarschijnlijk een Poang-zetel worden maar de bedoeling is dat er toch een twee-zit komt, liefst wit of ecru. En op de grond een koeienvel, maar ik heb eigenlijk geen idee van waar ik dat kan vinden.

Goed. Tijd om es te vertrekken... Ik neem m'n fototoestel mee, straks fotoverslag!

Ik verhuis overigens op 22 februari 2008... Waarschijnlijk zal ik er die nacht nog niet slapen, maar heel ver gaat dat nu ook niet meer liggen... Gisteren moest ik toch wel even op mijn tanden bijten toen ik eraan dacht dat het misschien een van de laatste keren is dat ik in m'n eigen bedje slaap. Wat zeg ik... "misschien"... zéker! Toch wel de deur dichtdoen na 23 jaar van mijn leven, eigenlijk. Mijn lagere en middelbare school kon ik zien vanuit mijn slaapkamer, iedereen kent mij in Boom want "die haar papa is die meneer van de Silvertop's Pub, we zijn die gaan bezoeken in't moederhuis", alle winkels achter de hoek, 't park, 't openluchtzwembad (nu ja, daar kan je nu toch niet meer komen gezien het daar vol zit met gebroed *rolt met ogen*), ach ja... 't Gaat super worden op mijn nieuw stekje ook. Ik twijfel er zelfs niet aan.

Straks foto's! Jaaaah!

1 opmerking:

saartje zei

Oeh, verdorie, dat vind 'k nu wel heeeeel FLINK (met grote letters) van u... Ik lijdt immers aan de Ikea-ziekte en koop me er zelfs arm, als ik niets nodig heb.
Vriend heeft nu besloten dat hij enkel nog met mij naar Ikea gaat, als we ECHT iets nodig hebben...