zondag 28 oktober 2007

Ikea

Ikea was open om een of andere reden vandaag, dus toch maar eens een bezoekje aan gebracht. Ze hebben nu ook mooie kasten eigenlijk, een beetje in de stijl van degene die ik gekocht heb. Qua prijs vergelijkbaar, iets makkelijkere inrichting wel, maar wie weet past die broekhanger ook wel in mijn kast... En ik hoop stiekem dat mijn kwaliteit beter is, en dat ze niet begint te "dragen" na een paar maanden.
Mooie badkamermeubeltjes gezien, en precies wel geneigd om daar nog es naar te gaan kijken en dan eventueel met de maten van mijn badkamertje op zak. Praktische opberg--mogelijkheden heb ik ook moeten merken.
Verder ook nog Whirlpool-inbouwkookplaten. Veeeeel mooier dan degene die ik bij Gamma gezien had. Sommige metallic-grijs met zwarte houders over. Gasvuur, uiteraard, want dat kookt beter en makkelijker dan elektriciteit. Allez, waarschijnlijk is alles een gewoonte, maar als ik dan toch de keuze heb...

Goed, dan, het bureau. Mijn mammie gaat proberen een bureaublad in graniet te regelen... en mja... MMMMMOOOOOIIIIIII! Hihihi... Ik hoop dat het lukt, want dat zou echt wel zalig stijlvol zijn... 'k Wil het in een hoek, maar geen rechte, allez, 'k weet het nog niet. Maar stel u voor, een granieten bureau... 'k Moet deze week mijn kleur gaan kiezen. 'k Denk zwart... Meer in een volgende update...

1 opmerking:

saartje zei

Ikea is niet meer wat het was... het is nu veeel beter :-)
en idd, voor opbergmogelijkheden is het absoluut the place to be...
heb me er een beetje arm gekocht voor mijn appartementje !