zondag 21 oktober 2007

Roomplanner

Ow manmanmannnnn... http://roomplanner.navigram.com
Dank je wel, Zone 03!

De onderstaande afbeeldingen geven een idee van wat moet komen, maar ze zijn natuurlijk niet echt volledig zoals het wordt. Ten eerste ben ik geen schitterend tekenaar, ten tweede ben ik nogal wispelturig en ten derde mag God weten hoe die kleur écht eruit gaat zien op mijn muren... Maar het geeft toch al een idee!


De living, het eetgedeelte. Het is niet helemaal accuraat, mijn stoelen zijn bvb bruin tot beneden en hebben geen lichtere houten pootjes, en mijn kasten zijn ook licht hout en niet met zo'n wit stuk erin. De plinten tegen de vloer komen in donkere eik. De muren en opstelling zouden ongeveer moeten kloppen, tenzij ik mij nog serieus bedenk...


Het zitgedeelte. Ik vond geen zetel die overeenkwam met de mijne, dus enkel de vorm is gelijkend. Verder ook ongeveer de kleur van bovenop (ecru) maar het stuk van de armleuningen is in donkerbruin leder en er liggen verschillende kussens op in ecru en bruin. Het tv-tafeltje is ook dicht en ziet er minder salontafel-van-ikea uit... *hihi* Ow ja, en mijn grote raam achteraan reikt echt tot beneden, maar ze staat wel in't midden... foutje... en 't is een dubbele deur maar dat kon niet. Ik zoek eigenlijk die zetel scheef te zetten. Zal een beetje afhangen van hoeveel plaats ik verlies.


Zachte kleuren in de slaapkamer, omdat de kast, de zetel en het bed al in antraciet zijn. De kast heeft ook nog stalen afwerk hier en daar en de raam is iets groter. Herken ook het zeteltje van op mijn kot waar ik geen afscheid van wil nemen (en weet dus ook dat blijven slapen nooit een probleem zal vormen - toch niet als ik alleen in dat groot bed lig *hihi*).

Hihihi. Zalige website...

Geen opmerkingen: