zaterdag 10 november 2007

Start verbouwingswerken

't Is zover. Nogmaals mijn dank aan ons moeke, Gery, Karel, Marie-Louise en de man met de camionette!

Alle spullen die nodig zijn staan nu in wat mijn bureau moet gaan worden. En dan zullen we er dus vandaag eens invliegen! De rechterpols is iets beter, alleen heb ik vannacht weinig geslapen wegens rugpijn en hoofdpijn. 'k Heb dan maar liggen denken aan mijn bureau (waar ik tot nog toe nog steeds geen blijf mee weet) en er schoot mij een geweldig plan te binnen! Ik moet alleen nog es kijken of het uitvoerbaar is... En ik ga waarschijnlijk de Shady nodig hebben... of Tom-die-net-20-geworden-is... of nog zo van die bad-ass mannen die ik ken... *hihi*

Tijd voor spek-met-eieren en een grote tas thee. En dan, afbreken die handel! Misschien post ik hier nog wel es wat foto's van na de afbraakwerken!

Go fight kill!

Geen opmerkingen: