donderdag 8 november 2007

Sleutels

Zo. Hier liggen ze dan voor mij, mijn sleutels... Het was grellig, daar binnen komen. Niet alleen omdat het dus effectief zicht heeft op mijn crashplek van vorige vrijdag, maar ook omdat het er daar zoooooo erg aantoe is...! Er moet nog heel veel gebeuren, echt, en pfff... Maar ik moet me vasthouden aan de dingen die ik al gepland had, aan de 3D fotootjes van hier een paar posts beneden...

De verkopers waren overigens vriendelijke mensen. In tegenstelling tot de notaris, want wat een ongelooflijke boer was dat... En ja, dan spreek ik nog niet over de "adviseur" die de verkopers bijhadden, dat was zo het typische (sorry mensen *hihi*) rechtenstudentje. Echt zo'n pummeltje met een hemdje en een truitje enzo. En zowat uit de hoogte doen. Nou, dan hebben ze aan mij iig een slechte klant. Losers. Naam en toenaam volgen nog wel. Mhehehe...

Soit, morgenavond staat alles er en dan wordt het tijd om al mijn woede eens af te reageren op mijn muren en vloeren... *hihi*

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat! Laat u maar 'ns goed gaan!

Anoniem zei

*boe* aan omschrijving 'rechtenstudentje' ! Voor de rest nog heel veel succes met het appartementje natuurlijk :o)