zaterdag 24 november 2007

Naar het schijnt...

...zou de keuken af zijn, as in volledig betegeld! (Thank you!) Morgen eens gaan kijken want het wordt volgens mij ook wel tijd om es tijd te nemen om zaken te kopen als een kookplaat en een ijskast! Ik wil gas. Gas kookt makkelijker. Maar het ziet er ingebouwd in mijn ogen wel iets minder mooi uit... Hoewel, zo'n inoxen vind ik misschien nog wel ok. Misschien dit weekend? Of volgend weekend, wanneer ik terug met de auto kan rijden (die er morgen ook is)...

(Inderdaad, effe tussen haakjes, de nieuwe auto staat morgen voor mijn deur in Antwerpen... Ik moet er dus mee naar huis 's avonds en dat gaat waarschijnlijk nog wel wat geven... Maar ach ik heb het ritje in de Golf ook overleefd vorige week, helemaal alleen en dan waren er nog twee ongelukken op de Ring gebeurd waardoor ik heel Antwerpen centrum in de file stond! Auto terug heel bij de eigenaar gebracht, go me! Soit, vanaf volgende week kunnen jullie hem bewonderen... hij heeft een mooi kontje! Hihihi...)

Dit weekend eens aan het verven beginnen - als nu nóg niet alle papier van die muren is, word ik gek. En ook de keukenkasten al es in een grondverfje stoppen - er was gewoon teveel plaats in die huidige dat ik het zonde vond ze te vervangen, als ik ze over een jaar of vijf beu ben kan ik het dan ook nog wel doen. Zondag de living verven. Dat het maar wat mooi weer is, met de deur open droogt alles sneller... Allemaal welkom om mee te komen helpen uiteraard, verfborstel eventueel zelf mee te brengen (maar er zijn er nog wel op overschot ook hoor).

Ik hoop ook wel dat mijn pols me begin volgende week geen parten speelt. Na vorig weekend nog wat papier van de muren te hebben geprutst met een steekmesje deed het écht goed pijn rechts. Ik forceer dat nu ook vrij hard... Dat hand heeft mijn klap opgevangen toen en ik kan niet verwachten niets meer te voelen denk ik... Maar ja, ik ben rechtshandig, niets aan te doen.
Morgen om zalf en een polsverbandje. Heuj!

Geen opmerkingen: