woensdag 10 oktober 2007

Zo, intussen zijn we een weekend en een vierkante meter of tien keukentegels verder. Ik heb gekozen voor witte grote muurtegels van 60 op 30 cm en zoek die dwars te leggen. Erboven zou ik nu graag een donkere afboording hebben. De kastjes in de keuken worden antracietgrijs, zoiets. Troubleyn was mijn vriend met de openbedrijvendag vorig weekend, hoewel ik daar wel kei hard m'n voet omgeslagen heb waardoor ik op een pijnlijke manier terug naar Boom moest rijden... *sniffel*

Intussen is er dus al vanalles maar nog steeds geen sleutel... Nog een goeie twee weken vooraleer de notaris alles rond het pand gecontroleerd heeft en dan wordt een afspraak gemaakt... Mijn geduld begint intussen wel te slinken, en allerlei nieuwsgierige mensen willen zo snel mogelijk een kijkje nemen... Ik wou dat ik er morgen al kon gaan slapen!

Intussen ligt er al een afspraak vast om Ikea te gaan onveilig maken voor allerlei prulletjes (echt wel the finishing touch - dat zal nog niet voor morgen zijn) met een paar leading ladies of fashion (merci, dames)...

'k Zou me verder ook es moeten informeren over een tv... 'k Heb een tv-meubel gekocht omdat ik dat nog altijd mooier vind dat een tv die zo in de muur zit - dat komt zo kader-achtig over. En er moet een surroundsysteem bij... en dat moet sowieso Sony zijn, want Sony is hmmmm ^^! En 'k ben ook nog niet uit of mijn eilandje aan de zetel nu rechts dan wel links moet komen... 'k Zal't straks eens uittekenen...

Geen opmerkingen: