woensdag 17 oktober 2007

Jaaaaaaaahhhh!!!
Vijf november is het zover, kan ik gaan tekenen en krijg ik de sleutel mee! Man man man. Finally. Ik heb zo het gevoel dat ik die namiddag vreselijk gelukkig ga zijn... 'k Ga een half dagje nemen op't werk (of mss een dagje, zo heb ik een verlengd weekend...) en er 's avonds eens goed van genieten denk ik zo...

Volgens mij gaan er mensen blij zijn dat ze eraan kunnen beginnen! En ik zal es een planning opstellen voor wat er wanneer kan gebeuren, zodat mensen die zich eens willen uitleven met borstels en toestanden het wat kunnen plannen... (Bedankt al aan degenen die het tot nu toe al hebben voorgesteld! En niet té onsexy komen schilderen he, jullie worden vereeuwigd in het fotoboek dat ik achteraf van de werken ga maken... Hihihi...)

Geen opmerkingen: