dinsdag 16 oktober 2007

Grrrr... notaris... Doe toch eens voort...!
Intussen al weer een kleine twee weken voorbij en nog steeds geen schot in de zaak. De eigenaars voelen er blijkbaar niet veel voor om de sleutel eerder te geven, wat eigenlijk wel rottig is aangezien er dus niemand meer in woont... *rolt met ogen*
Deze namiddag toch nog maar eens bellen om te horen hoe het zit en of er al iets klaargestoomd is... The sooner the better. Ik ben zelf benieuwd, en de handen van mijn oom jeuken al om erin te vliegen!

Vorig weekend ook mijn zetel gaan bestellen: een lederen buitenkant met een kussenbekleding in zachte kleuren. Volgende zaterdag gaan checken of het bruin dat ermee gecombineerd gaat worden qua kussens wel volledig is zoals ik het zie. En, belangrijk voor de smossers die bij mij gaan komen eten in de zetel: alles blijft erop liggen qua vlekken of toestanden. Perfect te onderhouden dus!

Straks nog eens achter die notaris zijn veren zitten want ik wil beginnennnnnn!

Geen opmerkingen: