zondag 21 oktober 2007

't Is verzet naar acht november... For crying out loud... *zucht* *grmbl* Die verkoper moet alleszins niet denken dat ik 'm een blik waardig ga gunnen, daar ga'k echt te pissed voor zijn... Noch die van dat immobiliƫnkantoor, eigenlijk, want die had volgens mij eigenlijk best wat meer moeite kunnen doen om een overeenkomst te bereiken wat die sleutel betreft. Als we na het storten van het voorschot hadden kunnen beginnen, was ik 2008 gestart in mijn eigen appartementje... Maar soit.

Gisteren de zetel aan bevestigen, en een ietwat bruinere kleur genomen voor de kussens. 't Is echt een gezellige zetel. Verder ook zes stoelen voor aan tafel, in bruin daim.
En dan nog verf voor de living (beige/lichtbruin/oker-achig) en voor de slaapkamer (lichtgrijs). Ze hebben het moeten mengen, en ik ben ervan verschoten hoeveel dat kost eigenlijk... Dik zeventig euro voor een pot van tien liter...

De kamer waar ik het bureau van wil maken, ik heb er dus nog steeds geen idee van wat ik daarmee moet aanvangen... Kleuren, boekenkast (modern of toch maar klassiek blijven), bureau (ik heb iets met zwart gelakt in mijn hoofd maar ik vind zo geen bureau), computer (en daarbij aansluitend, hoe zorg ik ervoor dat mijn pc in die kamer in verbinding wordt gesteld met de tv in de living...), ... Ideetjes zijn welkom...

Straks eens de planner vanop www.ikea.be downloaden en eens een namiddagje dolle pret hebben...

Geen opmerkingen: