zondag 13 januari 2008

Verven en vloeren.

Verf STINKT. Bah. En grondverf verven is oersaai, echt... Maar goed, de laatste kamer is vandaag in grondverf gezet, dus vanaf nu is het kleurtjes... Chocoladebruin en beige voor m'n bureau, en een ander soort beige voor de living. In feite heb ik al ergens spijt van de slaapkamer in lichtgrijs - dat past mooi bij mijn bed en kleerkast, maar het is wel koud tegenover de warme vloer. Maar dat is zorg voor later, tijd genoeg, en 't is toch van mij. Donkerrood zou wel leuk zijn, of zo dat forelgrijs, tussen grijs en beige in, dat matcht ook nog wel met antraciet.

In de slaapkamer ligt op dit moment al parket... Echt heel mooi, eikenhout. Hier en daar zo'n donkerdere vlam in. En dat komt dus in alle kamers. Love it.
Spijtig van de flash erin op de foto, maar ik kon het niet anders eigenlijk, anders was het of te licht of te donker. De parket schijnt 'hakkenproof' te zijn wat voor mij wel es handig kan zijn, want ik kom nooit buiten zonder...














Een dezer ook es gaan kijken voor een mooie dekbedovertrek voor twee personen, want dat zal nodig zijn. En een dons. En twee kussens met veren. En sierkussentjes. En dan nog es terug naar Ikea voor extra handdoeken. 'k Had er onlangs gekocht met grijze en zwarte vlakken enzo op maar eigenlijk maar twee en meer lijkt aangewezen. Maar goed, da's voor later.

De keuken is intussen uitgerust met naast een wasmachine en een droogkast ook een ijskast. LG, gekocht bij en geleverd door Saturn. Zalig wel, zo dicht bij alles wonen. 'k Denk dat ik ook voor een flatscreen en een surroundsysteem daar ga kijken. Ongelooflijk veel keuze. En installeren kan ik zelf ook wel.

De ijskast dus is echt wel groot. De meeste modelletjes hadden maar een heel klein vriesvak, maar deze heeft een vriesvak dat ongeveer even groot is als de koeling. Zo'n dubbele was ook wel cool geweest maar dan had ik m'n wastoestanden weer ergens anders moeten plaatsen en ik wou het nog een beetje praktisch houden ook. 'k Zal wel zo'n Amerikaanse koelkast in mijn huis zetten later. Of mijn buitenverblijf. *gniffel*

Mijn hondje is niet zoveel later dan de post hieronder gestorven, trouwens... 'k Had gehoopt dat hij Nieuwjaar nog zou gehaald hebben, maar zelfs dat niet meer. 'k Werd 's ochtends wakker en papa belde dat Goofy niets meer zag... ze zijn later op de dag naar de dierenarts geweest... 't Is verdomd leeg in huis sinds 'm er niet meer is... I miss you, woef. Hmpf.

1 opmerking:

saartje zei

Sorry van het hondje, maar denk aan de ongelooflijk leuke tijden die je met hem hebt beleeft!

Het is daar precies wel 'grand luxe' op je appartementje... Huisruil een optie? :-)